تبلیغات
آشوب دانلود - آموزش تصویری حرکات نرمشی و ورزشی برای رفع کمردرد
تبلیغات
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Ferends
آرشیو
Archive
امکانات جانبی
Category
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
نظر سنجی
poll
آیا از مطالب منتشر شده در سایت راضی هستید؟




آمار سایت
Site info
  بازدید امروز : نفر
  بازدید دیروز : نفر
  كل بازدید : نفر
  بازدید ماه : نفر
  بازدید ماه قبل : نفر
  تعداد نویسندگان : عدد
  كل مطالب : عدد
  آخرین بروز رسانی :
لینکدونی
Archiv
برچسب ها
tags



زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید. ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر. طراحی شیک و منحصر به فرد این آینه شما راحیرت زده خواهد کرد ...
جدیدترین شیوه زیبا سازی دکوراسیون در دنیا و جایگزین هر نوع کاغذ دیواری و یا تابلو تزیینی، استفاده از آینه در دکوراسیون خانه می باشد که موجب جذاب و زیباتر شدن فضا می شود. انواع مختلف آینه ها موجود است که می توانیم در هر قسمتی از خانه از آن ها استفاده کنیم. آینه دکوراتیو طرح عشق یک آینه فوق العاده شیک و بی نظیر می باشد که می توانید نهایتا زیبایی را برای منزل و یا محل کار شما به ارمغان بیاورد. این آینه با بهترین کیفیت ممکن و بسته بندی ضد ضربه برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
                                               
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.                        

            قیمت: 48000 تومان            

آموزش تصویری حرکات نرمشی و ورزشی برای رفع کمردرد- دوشنبه 14 آذر 1390
 دسته بندی : ◄◄آرشیو مقالات، پزشكی،

ورزش هایی برای کمردرد | www.hid-ashoob3.tk

این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از کمردردهای مزمن رنج نبرد و به دنبال راهی برای رهایی از این دردها نباشد. در این میان کسانی هستند که فریب تبلیغ‌های دروغین را می‌‌خورند و میلیون‌ها تومان پول خرج می‌کنند تا به کمک روش‌های نادرست، قدری این دردها را تسکین دهند، اما با برخی حرکات ورزشی ساده، می‌‌توان درد کمر را تسکین داد.

فراموش نکنید مهم‌ترین اصل در تسکین دردهای کمر، گرم کردن عضلات آن است، بنابراین پیش از شروع حرکات، با چند حرکت کششی، عضلات ناحیه کمر را گرم کنید.

ورزش هایی برای کمردرد | www.hid-ashoob3.tk

حرکت اول:

حرکت اول، حرکت گربه شتری نام دارد. مطابق شکل روی کف دست و زانوها قرار بگیرید و با ایجاد ریلکسیشن و سپس انقباض عضلات کمر، حرکت را آغاز کنید. این حرکت را ۴۰ مرتبه و در ۳ ست (مرحله) با فاصله یک دقیقه انجام دهید.

حرکت دوم:

مطابق شکل به پشت بخوابید و با انقباض عضلات شکم و کمر، و سپس آرام کردن آن، حرکت را انجام دهید. این حرکت را ۴۰ مرتبه و در ۳ مرحله با فواصل یک دقیقه انجام دهید.

حرکت سوم:


از اینجا به بعد، وارد حرکات فشارآورنده به عضلات کمر می‌شویم، یعنی از این قسمت کار باید خیلی مراقب باشید تا حرکات به نرمی و با آرامش صورت گیرد و از آن مهم‌تر اینکه به خسته شدن عضله نینجامد.
برای انجام این حرکت، مطابق شکل پای چپ را روی سطحی به ارتفاع نیم متر از زمین قرار دهید و به آرامی کمر و سینه را به پا نزدیک کنید، بدون آن که پا از زانو خم شود. سپس این حرکت را روی پای راست اجرا کنید. این حرکت را ۱۰ مرتبه در ۳ ست با فواصل ۶ دقیقه برای هر پا انجام دهید.

حرکت چهارم :


این حرکت باید روی یک سطح نرم، اما صاف اجرا شود. مطابق شکل به پشت دراز بکشید و هر دو پا را با هم به داخل شکم خود بیاورید و دو زانو را به سینه‌هایتان بچسبانید. سعی کنید حرکت را آرام و بدون هر گونه شتاب زدگی اجرا کنید. این حرکت که به تقویت عضلات کمر و به خصوص لگن کمک می‌کند، باید ۳۵ مرتبه و در ۳ ست با فواصل یک دقیقه انجام شود.

ورزش هایی برای کمردرد | www.hid-ashoob3.tk

حرکت پنجم :

به دنبال حرکت قبلی اجرا می‌شود؛ یعنی بدون آن‌که موقعیت خود را تغییر دهید، مطابق شکل ۵ با همان حالتی که هر دو پایتان از ناحیه زانو خم شده و کف پایتان هم روی زمین است، یک بار پاها را از ناحیه لگن به سمت چپ و یک بار هم به سمت راست متمایل کنید.

توجه داشته‌ باشید این حرکت را کاملا به آهستگی انجام دهید، چرا که شتاب زدگی در انجام این حرکت می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد و دردهای کمر را تشدید کند، اما اگر اصولی اجرا شود معجزه می‌کند.
این حرکت را ۲۵ مرتبه و در ۳ ست با فواصل یک دقیقه انجام دهید.

حرکت ششم :


این حرکت که به تقویت شدید عضلات لگن و کمر منجر می‌شود، نقش بسزایی در تسکین دردهای کمر ایفا می‌کند، البته باید کاملا اصولی اجرا شود. مطابق شکل، به پشت روی زمین دراز بکشید و پای راست را روی پای چپ بیندازید. سپس با دست ها، پشت پای چپ را بگیرید. در این شرایط شما آماده‌اید که حرکت را آغاز کنید. شروع حرکت بدین صورت است که هر دو پا را با دست به سمت کمر خود بکشید. سعی کنید دست تنها به عنوان یک اهرم عمل کند و کل فشار روی عضلات کمر و لگن باشد. این حرکت نقش بسیار ویژه‌ای در تقویت عضلات مذکور ایفا می‌کند. آن را ۱۵ مرتبه و در ۳ ست با فواصل یک دقیقه اجرا کنید.


نویسنده : امیرحسین قمری   نظرات |
            


آموزش ماساژ درمانی، آموزش ماساژ صورت، آموزش ماساژ بدن، آموزش ماساژ پا ها، آموزش ماساژ تایلندی، آموزش تاثیر ماساژ در ورزش. با پک آموزشی ماساژ بهترین و طبیعی ترین لذت را تجربه کنید! خارج شدن تمامی درد ها و استرس ها از بدن شما ... قابل اجرا بر روی کامپیوتر و DVD Player در قالب پکیج بسیار شکیل و اورجینال ...
ماساژ یکی از روش های قدیمی است که اکثر ورزشکاران و مردم برای رفع خستگی و کسب آرامش از آن استفاده می کنند.
همچنین از ماساژ می توان برای درمان صدمات و ضایعات مختلف ورزشی استفاده کرد از طرف دیگر متخصصان فیزیوتراپی و توانبخشی برای درمان برخی از بیماران خود از روشهای مختلف ماساژ استفاده می کنند. ماساژ در تمام ملل و در میان همه ی مردم با فرهنگ های گوناگون رواج داشته است. می توان از مصریان، ایرانیان، یونانیان، چینی ها، ژاپنی ها، رومی ها و اعراب نام بود.
                                                
            
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.            
            

            قیمت: 18800 تومان            

           
این سایت را حمایت می کنم

گوگل پلاس